Friday, April 6, 2012

Γιατί

   Έχεις γνωρίσει ποτέ την κόλαση? Έχεις νιώσει ποτέ να πεθαίνεις ανάμεσα σε φλόγες? Να σου κλέβουν την ανάσα ο καπνός και η απελπισία? Τι έχεις γνωρίσει?

  Θέλεις να γνωρίσεις την κόλαση? Θέλεις να δεις τα πυρωμένα μάτια της να σε καρφώνουν?

Γιατί εγώ τα είδα. Με πόνεσαν. Με έκαψαν. Με καίνε ακόμα. Πύρινα μάτια. Σε γδύνουν από την κορυφή ως τα νύχια. Καίνε τα πιο απόκρυφα μυστικά σου. Καίνε το είναι σου.

  Και φλέγομαι, φλέγομαι παντού. Στάχτες μαυρίζουν το πρόσωπό μου και νιώθω το δέρμα μου να λιώνει και τα κόκκαλα μου να μαλακώνουν. Νομίζω πως θα χυθώ ολόκληρη σε κάτι ανώτερο, σε μια πονεμένη λαίλαπα με κάποιον προορισμό. Τι ωραίο να σκέφτεσαι στο τέλος! Τίποτα δεν θα έχει σημασία εξάλλου. Κανείς σας.

  Την βλέπεις στα μάτια μου. Και δεν λες τίποτα. Γιατί? Μίλα. Σε τρομάζει. Σε απωθεί. Σε αηδιάζει.

  Τότε γιατί τόσο φως μετά? Γιατί τόση χαρά?

Γιατί

No comments:

Post a Comment