Thursday, April 19, 2012

Μίλα/

  Μίλα. Μίλα. Μίλα γαμώ το κέρατό μου.

Θα τρελαθώ και το ξέρεις. Για άλλη μια φορά είναι τόσο κοντά που φοβάμαι. Θα κάνω πράγματα φοβερά. Θα κάνω παράτολμα και επικίνδυνα πράγματα. Άσχημα πράγματα.

  Μίλα.

Στο κεφάλι μου κάνουν κύκλους σκέψεις, όλο και πιο γρήγορα. Όλα πάνε στραβά από τότε, το παρατήρησα. Όλα πάνε στραβά. Και εγώ τρελαίνομαι για άλλη μια φορά.

  Μίλα.

Δεν μπορούσα να το κάνω. Προσπάθησα εκείνο το βράδυ μα ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου. Πολλά συναισθήματα σε μια νύχτα. Δεν μπορούσα να κουνηθώ από το σοκ. Έπρεπε να αντιδράσω όμως. Ναι, έπρεπε.

 Μίλα.

 Μίλα γιατί η σιωπή με σκοτώνει όπως δεν με έχουν σκοτώσει ποτέ. Με μαχαιρώνει. Φωνάζω και η φωνή μου σπάει σε χίλια κομμάτια πάνω σε έναν γαμημένο τοίχο. Αυτό είσαι. Ένας τοίχος που δεν μπορώ να δω παραπέρα.

Μίλα.

ΜΙΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ. ΜΙΛΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ. ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΕΟΝ ΑΚΟΥΣ?

Δεν σε φοβάμαι.

No comments:

Post a Comment